• BIST 97.149
  • Euro 6,3899
  • Isparta 22 °C

GÖLDOSK’TAN BAŞKAN GÖK’E ZİYARET:

“EĞİRDİR’İ VE ÇEVRESİNE KATKI SAĞLAMAK İSTİYORUZ”

Eğirdir Belediye Başkanı Veli Gök’ü ziyaret eden GÖLDOSK Başkanı Fikret Yurtaslan; ‘Eğirdir’i önemsiyoruz, yapılacak tüm projelerde Eğirdir Belediyesi ile çalışmak bizlere güç kuvvet ve onur verecektir” dedi.

Isparta’da faaliyet gösteren kuruculuğunu  Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen’in yaptığı GÖLDOSK (Doğa Sporları Yürüyüş ve Hobi Kulübü) Yönetim Kurulu Başkanı Fikret Yurtaslan ve Yönetim Kurulu Üyeleri dün akşam Eğirdir Belediye Başkanı Veli Gök’ü makamında ziyaret ettiler.

GÖLDOSK Başkanı Fikret Yurtaslan; ‘Eğirdir’i önemsiyoruz, yapılacak tüm projelerde Eğirdir Belediyesi ile çalışmak bizlere güç kuvvet ve onur verecektir. Geçtiğimiz aylarda tamamladığımız ‘Göl Yolu’ Projesini tamamladık, bu projemiz ülke ve dünya genelinde büyük ses getirdi. Göl havzası ve tüm çevresinde bulunan köylerimizi de içine alacak şekilde vizyonel projeler ile Eğirdir Belediyesinin yanında olmak istiyoruz. Gördüğümüz ve takip ettiğimiz kadarıyla en başta şahsınızın Göl Kuşak Terfi Projesi olmak üzere bir çok projenizle GÖLDOSK’un vizyon proje çalışmaları örtüşüyor. Bu nedenle de ayrıca mutluyuz.

Merkezi Isparta’da olan derneğimiz 60 Üye ve 7000 kişiyle birlikte hareket ederek her hafta sonu programlar gerçekleştiriyor.

Birincisinin tamamladığımız ‘Göl Yolu’ Projesine Türkiye Dağcılık Federasyonu tam destek veriyor. Biz istiyoruz ki geniş kapsamlı kamplı ve çadırlı olarak ‘Göl Yolu’ Projesinin ikincisinin gerçekleştirelim. Eğirdir Gölü ve çevresinde Dağcılık, Kampçılık, Karavancılık faaliyetlerinin yaygınlaşmasını sağlayarak Eğirdir’e ve çevresine katkı sağlamak istiyoruz. Eğirdir elmasının üstün bir şekilde tanıtımının yapılmasını istiyoruz. Amacımız insanlarımızı televizyonlardan, internetten uzaklaştırmak ve doğayla buluşturmak, doğa ile haşır neşir hale getirmek. Bizim derneğimizde kesinlikle olmazsa olmaz kurallarımız var, sigara, alkol vb. maddeler kullanmak kesinlikle yasak. Derneğimizin hiçbir ticari amacı yok, ticarette bizim derneğimizde yasak. Yaptığımız faaliyetlerde yol ücretlerini bile yönetimimiz ve katılımcılarımız cebinden ödüyor. Çünkü paranın araya girdiği yerde dostluklar ölüyor. Eğirdir’de huzur buluyoruz, derneğimiz ilk kurulduğunda ismi GÖLDOSK olarak belirlendiğinde amblemimize dikkat edin Eğirdir Gölü’nün resmi içerisinde bulunuyor. Bundan dolayıda anlaşılacağı üzere her ne kadarda derneğimizin merkezi Isparta’da olsa da Eğirdir’i çok seviyor ve her zaman Eğirdir’de faaliyet yapmak istiyoruz’ dedi.

Eğirdir Belediye Başkanı Veli Gök’e GÖLDOSK amblemi bulunan tişört ve çeşitli hediyeler takdim eden heyet Eğirdir’den mutlu olarak ayrıldı.

GÖLDOSK hatıra defterine Eğirdir Belediye Başkanı Veli GÖK ise şu notu yazdı; ‘Değerli GÖLDOSK Yöneticilerimiz İlçemiz doğa sporlarına verdiğiniz emekler ile Ülkemiz geleceğine yön verecek gençlerimize verdiğiniz mesaj bizler için çok önemli çalışmalarınızda başarılar dilerken, benim için bugünün ayrı bir anlamı olduğu duygularımı da paylaşmak istiyorum. Herkese Saygılar” dedi.

GÖLDOSK Yönetim Kurulu Başkanı Fikret Yurtaslan ve Yönetim Kuruluna teşekkür eden Başkan Veli Gök ‘Allah yardımcınız olsun, bizim üzerimize düşen ne görev varsa yapmaya hazırız’ diyerek ziyaretten dolayı GÖLDOSK’a teşekkür etti.